UPM on syklinen, mutta syklien vaikutus yhtiön liiketoimintaan on laskenut. Yhtiön tulos on noussut uudelle tasolle. Yhtiö hyötyy nykyään megatrendeistä. UPM on määritellyt itsensä Biofore-yhtiöksi ja panostaa tulevaisuuteen suuntautuneeseen biometsäteollisuuteen. UPM:llä on kuusi liiketoiminta-aluetta, joista sellu, biopolttoaineet, tarrapaperit ja -laminaatit ovat kasvualoja. Megatrendit tukevat uusiutuvien, kierrätettävien ja biohajoavien pakkausmateriaalien käyttöä sekä fossiilisten raaka-aineiden korvaamista. Johto uskoo, että […]
Haluatko lukea koko artikkelin?
Kokeile ilmaiseksi
Saat käyttöösi kaikki sijoittajan työkalut ja lukuoikeuden sisältöön.
Aloita ilmainen kokeilu
Oletko jo Sijoittaja.fi-jäsen? Kirjaudu: